Nora Møter En Superhelt

BARNEBOKFESTIVALEN 2018

NORA MØTER EN SUPERHELT

I dag var arrangementet jeg skulle delta på under barnebokfestivalen 2018.

Det var veldig spennende, og veldig gøy! Josef Yohannes var veldig hyggelig, og alt gikk som det skulle.

Arrangementet startet med at jeg presenterte Josef. Han holdt et flott foredrag om The Urban Legend der han fortalte om hvordan han jobbet, hva som fikk ham til å begynne å skrive og fakta om superhelten. Det var et spennende foredrag, og Josef var flink til å fortelle. Etterpå hadde han en Kahoot for å se hvor mye vi hadde fulgt med. Vinneren fikk et signert hefte av en antimobbe-utgave fra The Urban Legend.

Etter det flotte foredraget til Josef fikk jeg komme frem og stille ham noen spørsmål. Mange av spørsmålene jeg hadde planlagt hadde han allerede svart på under foredraget sitt, men jeg fikk allikevel stilt ham flere spørsmål.

Josef var lett å snakke med, og det var avslappende å sitte på scenen foran de som hadde kommet for å se på. Det kom flere spennende spørsmål fra publikum, og Josef hadde full kontroll på alt.

Dette var kjempegøy! Dere bør sjekke ut The Urban Legend og Josef Yohannes.

Jeg har blitt spurt om jeg vil bli med på et arrangement neste år, og det har jeg selvfølgelig takket ja til. Nå er det bare å begynne å glede seg til neste års barnebokfestival!

 

Vil du lese anmeldelsen min på The Urban Legend? Her er linken: http://noravinjor.blogg.no/1519224474_bokomtale__the_urban_legend_sesong_1.html

#bok #bøker #bokomtale #bokanmeldelse  #fantasy #spenning #lese #ungdomsbøker #ungdomsbok  #hemmeligheter #book #books #godbok #leselyst #bokbolgg #mystikk #gyldendal #tegneserie #superhelt #theurbanlegend #superhero #josefyohannes #action #barnebokfestivalen #noramøterensuperhelt #norasbokblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg