Barnebokfestivalen i Grimstad

BARNEBOKFESTIVALEN I GRIMSTAD

I dag har jeg vært på møte med noen fra Barnebokfestivalen i Grimstad. I år skal jeg ha en gøy rolle under festivalen, og jeg gleder meg veldig.

For øyeblikket er vi i planleggingsfasen, men vi vet at Josef Yohannes, forfatteren bak bøkene i serien Urban Legend, skal komme på besøk. Josef har skrevet 2 sesonger i Urban Legend-serien, som jeg håper å snart få lest!

Arrangementet skal skje på Grimstad bibliotek fredag ettermiddag den 20. april, og jeg håper at så mange som mulig kan komme! Dette kommer til å bli kjempebra!

Sett av datoen nå!

Jeg kommer tilbake med mer informasjon etterhvert😉

#ungdomsbøker #nyebøker #godlesing #lese #bøker #bok #bøkene #bibliotek #grimstad #grimstadbibliotek  #forfatter #forfatterbesøk #bøker #barnebokfestivalen #grimstadbarnebokfestival #barnebokfestivalengrimstad #urbanlegend #josefyohannes #superhelt #festival #Barnebøker #barnebk #ungdomsbok #tegneserie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg