Bokomtale – Klem meg, vær så snill

Tittel: Klem meg, vær så snill

Forfatter: Przemystaw Wechterowicz og Emilia Dziubak

Antall sider: 30

Utgitt: 2017

Forlag: Andersen forlag

Originalens tittel:  Proszę mnie przytulić

Sjanger: Barnebok/ billedbok

ISBN: 9788269076103

Oversatt av: Katarzyna Tykocka og Knut Inge Andersen

Mitt terningkast: 5

 

Denne boka ble sendt til meg som et lese-og-anmeldelseseksemplar fra Andersens Forlag.

 

«Klem meg, vær så snill» er en søt barnebok for de minste. Den har nydelige illustrasjoner og er lettlest.

 

Boka handler om en bjørnepappa og en bjørnunge, som bestemmer seg for å gi alle dyrene i skogen en klem.

Dette er en bok som varmer hjertet ditt, og du blir veldig glad i disse søte bjørnene! Boka passer fint som en koselig høytlesnings bok ved sengekanten og bringer frem søte drømmer.

Dette er en perfekt gavebok til små barn.

#bok #bøker #bokomtale #bokanmeldelse   #lese  #books #godbok #leselyst #bokbolgg #barnebok #lettlest #bamse #bjørn #billedbok #andersensforlag   #book #klemmegværsåsnill

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg