Bokomtale – Blomstring


 

Tittel: Blomstring

Forfatter: Elizabeth Craft og Shea Olsen

Antall sider: 251

Utgitt: 2017

Forlag: Aschehoug

ISBN: 9788203262258

Mitt terningkast: 6

Denne boka ble sendt til meg som et lese-og-anmeldelseseksemplar fra forlaget Aschehoug og «Unge bokelskere». Jeg fikk den før den ble utgitt.

Blomstring er en nydelig bok. Den handler om 18 år gamle Charlotte, som har nesten hele livet hatt en stram plan om hva hun skal gjøre med livet sitt. Hun skal bare få A-er, komme inn på Stanford, studere medisin, bli lege. Hun lagte denne planen da hun var 12 år, og har ikke tenkt til å bryte den. Men det var før Tate kom.

Familiehistorien til Charlotte er ganske trist. Både bestemoren, moren og søstera var bare opptatt av gutter, og fikk barn før de var 20 år. Derfor vil Charlotte bli den første jenta i familien som studerer. Planen går på skinner til han kommer på deltidsjobben hennes.

Charlotte bestemmer seg til slutt for å gå ut med han, og da får hun vite hvem han egentlig er…

Tate er verdens mest berømte pop-stjerne, og han har blitt forelsket i akkurat Charlotte!

Kommer Charlotte til å falle for dødskjekke Tate? Blir planen ødelagt? Kommer hun inn på Stanford? Og aller viktigst: er det det hun virkelig vil?

 

Dette er en bok med masse kjærlighet, drama og en god del blomster. Jeg likte boka kjempegodt! Den var kjemperomantisk, og søt. Jeg likte veldig godt alle delene som Tate var med, og der han gjorde så mye romantisk! Jeg levde meg inn i boka, og ble der til den var slutt! Krysser fingrene for at det kommer en oppfølger!

Jeg synes egentlig at boka passer for alle håpløse romantikere, (som meg 😊), men den vil nok passe best for ungdomsjenter (sikkert gutter og da…) fra 13 år og oppover!


 

 

#bok #bøker #book #blomstring #bokomtale #bokanmeldelse #lese #leser #ungdomsbøker #ungdomsbok #flower #godbok #drøm #søt #sjarmerende #kjærlighet #sheaolsen #elizabethcraft #forelskelse #fantastisk #aschehuog #popstjerne #blomster 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg