Bokomtale – The Selection, Tronen

Tittel: Tronen

Forfatter: Kiera Cass

Antall sider: 286

Navn på serie: The Selection

Bok nr: 5

Antall bøker: 5

Utgitt (Norge): 2017

Forlag: Vigmostad og Bjørke

Originalens tittel: The Crown

Sjanger: Kjærlighet

ISBN: 9788241914423

Oversatt av: Eli-Ann Tandberg

Omslagsdesign: Erin Fitzsimmons

Mitt terningkast: 6

Denne boka ble sendt til meg som et lese-og-anmeldelseseksemplar fra forlaget Vigmostad og Bjørke.

Det er snart to måneder siden de 35 guttene ankom slottet, for å vise seg verdig prinsesse Eadlyns hånd. Nå er det eliten som gjenstår, og de siste guttene er alle favoritter.

I starten hadde prinsessen tenkt at hun aldri ville kunne greie å finne ekte kjærlighet blant en haug tilfeldige gutter. Men nå som det begynner å bli alvor, er alle følelsene hennes skjerpet.

For det er noe spesielt som fanger interessen til Eadlyn, men som hun ikke har lyst til å føle.

Nå avhenger alt av at hun velger riktig.

 

«Tronen» er den kjempefine, spennende og helt fantastiske avslutningen på «The Selection»- serien. Den er kjempegodt skrevet, har en fortryllende handling og er en av de beste bøkene jeg har lest.

Jeg kunne ikke legge boka fra meg, så jeg endte opp med å lese den på en dag.

Da boka var ferdig fikk jeg lyst til å gråte. The Selection-serien har vært en av mine absolutte favoritter, og jeg skulle ønske jeg fikk lese mer av den.

Dette er en bok du MÅ lese!

God lesing!

#bok #bøker #theselection #kjærlighet #bokomtale #bokanmeldelse #lese #leser #ungdomsbøker #ungdomsbok #prinsesse #spenning #prins #vigmostadogbjørke #book #godbok #slott #utvelgelsen #kieracass #fantastisk #eadlyn #tronen #sistebok #favorittbok #Måleses

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg