Bokomtale – Jeg og familien min, Sirkus Storfamilie

Tittel: Sirkus Storfamilie

Forfatter: Anja Hitz

Antall sider: 120

Navn på serie: Jeg og familien min

Bok nr: 1

Utgitt (Norge): 2018

Forlag: Kagge Forlag

Originalens tittel: Mig og min familie. Udflugter og andre pinligheter

Sjanger: Humor

ISBN: 9788248921271

Oversatt av: Charlotte Glaser Munch og Kirsti Vogt

Omslagsdesign: Helene Egeland

Denne boka ble sendt til meg som et lese-og-anmeldelseseksemplar fra forlaget Kagge.

Rose sine foreldre er skilt, men det har fungert helt fint. I hvert fall til nå.

Moren til Rose har fått seg en ny kjæreste. Han heter Frank, og har fem barn! Og det er nesten bare gutter!

Rose skjønner ikke hvordan dette skal gå. Faren til Rose ser så ensom og trist ut, og Rose blir ganske flau av alle bonussøsknene.

Men med nye venner, familie og godt «planlagte planer» vil det vise seg at ikke alt er like forferdelig som det først ser ut som!

 

Dette er en veldig morsom bok, som fikk meg til å smile veldig mye. Boka er lettlest, og er både realistisk, humoristisk og er en bok man kan kose seg med.

Boka passer best i aldersgruppen 8-13, men alle som vil kan selvfølgelig lese den.

God lesing, og god lesesommer!

#bok #bøker #bokomtale #bokanmeldelse   #spenning #lese    #book #books #godbok #leselyst #bokbolgg #sirkusstorfamilie #jegogfamilienmin #humor #barnebok #morsom #smil 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg