Smarte bokhyller

 

Hei 😊

I dag tenkte jeg at jeg kunne fortelle dere om bokhyllene jeg har på rommet mitt. De er veldig praktiske og tar liten plass. Jeg har alltid hatt lyst til å ha bokhylle på rommet, men siden jeg har litt lite rom, har det ikke vært plass til dem! Trodde jeg?

På rommet har jeg skråtak, og dermed har jeg begrenset med plass til møbler.

Men så en dag, da vi var på en bruktbutikk, så vi en cd-hylle med justerbare hyller. Vi testet med noen bøker, og fant ut at den var perfekt til bøkene mine! Cd-hylla fikk akkurat plass mellom skapet og døra mi, og da fant jeg ut at jeg hadde plass til flere hyller. Og nå har jeg fem slike hyller på rommet mitt!

Det som er bra med disse hyllene er at:

  • De er smale, og får plass på små steder
  • Det er plass til ca. 50 bøker i hver hylle
  • De er ikke dype, så du får plass til nøyaktig en bok, og dermed slipper å tørke støv der!
  • De finnes i mange farger
  • De kjøpes på IKEA, men er du heldig, finner du dem til en billig penge på Finn.no eller en bruktbutikk i nærheten.
  • Man kan justere på hylleplatene, slik at det passer nøyaktig til boka di!

Håper dette var en nyttig post for deg, som er på jakt etter et perfekt sted å sette bøkene dine!

 

#bok #bøker   #ungdomsbøker #ungdomsbok #bokhylle #tips #hylle #book #godplass #lese 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg